Hipp hipp hurra på din födelsedag!
Idag fyller vår fina STORA prins 6 år! Tänk vad tiden gått fort..hela 6 år sedan han kom till världen. Mitt fina ♥hjärta♥, så älskad från första stund.

Jag har bakat bullar idag, både vanliga och sånna med mindre socker i. Adrian godkände dom! Tummen upp då han fått smaka en. :) Gullunge! Det blev lite tårta och kakor till och normalt sett så äter han samma som oss andra men då det var så mycket annat med socker i så gjorde vi bullar som var lite bättre. ;)

Vi har haft främmande..först utav gammelmorfar och Sylwia, sedan kom morfar med familj och farmor med familj är fortfarande här hos oss. Imorgon kommer även farfar och Ingrid och besöker oss. Alla passar på att få hålla Oliwer för första gången också.

Så nu ska mamman gå och sätta sig och slappa en stund innan det är dags att mata lillprinsen igen.

Publicerad: klockan 22:13:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:24:09.
Postat av: Cissi
STORT GRATTIS i efterskott! Och hoppas att ni får en skön söndag. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:39:21.
Postat av: Maria
Hipp Hipp Hurra!!

Ett stort Grattis till Stora Killen:-)

Hoppas att födelsedagen blev precis som han önskade.



Kram Kram
Postad: klockan 22:24:42.
Postat av: £lli£
Grattis till din stora fina kille!! =)

och än en gång grattis till den lille;)

väntar på min lilla groda nu oxå...



Trevlig kväll!! massa kramar<3
Postad: klockan 08:55:34.
Postat av: Lina
Grattis till Adde! :)
Postad: klockan 13:00:14.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Men heeeej och jättestort GRATTIS till er fina lilla kille!!!! Vilken liten söting.

Vad är GBS infektion?



Grattis i efterskott till 6-åringen också. Hade ni kalaset på Drakborgen? Var det bra?



Nu längtar jag ännu mer efter min lilla krabat...men h*n får inte komma ut än förstås. :)



Ha det så jättebra!

KRAM
Postad: klockan 13:45:24.
Postat av: Carro - mamma till Noel
vilken mysig blogg du har.. hit kommer jag kika in igen! Sköt om dig och lilla familjen! : )
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0