Oh Happy Day!
Torsdag idag och vi har haft en rätt bra dag. Jag klev upp med barnen, vi gjorde oss klara för sista dagen på dagis för denna vecka och precis när vi ska gå så vaknar Oliwer. Hade tänkt att han skulle få stanna hemma och sova med pappan i huset innan han börjar jobba imorgon igen, men det blev lite ändrade planer. Så jag hämtade Lillen och klädde honom så han fick följa med i vagnen. Han somnade om på stört! :)

Lämnade barnen och idag gick vi inte dit vid 11-tiden för insulinsprutan. IDAG tog dagis sprutan helt själva. Vilken lättnad att kunna känna att den pressen har släppt. Så fort vi kom innanför dörren vaknade Oliwer igen, vi ammade och myste lite och sedan ville han gärna somna om men magen gjorde så ont. Jag försökte med det mesta, greppade dammsugaren och då sov han en liten stund, tills den blev tyst. :)

Jag gjorde mig klar för att åka på Birsta, Jag och Oliwer skulle träffa Amanda och luncha. Därefter tänkte jag gå i lugn och ro och kolla med Liten i vagnen. Men där sprack också hela planen, för Alex blev tvungen att åka och fixa bilen då min morbror ringde och sa att han hade tid nu. Så jag blev helt enkelt strandsatt på Birsta. Som tur var kom lillebror till undsättning och hämtade hem mig och Oliwer. Lite sen till dagis blev jag dock men så glad att jag kom hem och kunde hämta mina småtroll!! Tack Amanda för en trevlig lunch!! ;)



Publicerad: klockan 22:26:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:20:23.
Postat av: Amanda
Men tack själv för sjutton! Superkul :D
Postad: klockan 11:16:30.
Postat av: Jossan
Grattis dagis, det var på tiden! =P

Nä, men vad skönt det måste kännas att det börjar funka iaf så du slipper oroa dig för det =)
Postad: klockan 11:16:30.
Postat av: Jossan
Grattis dagis, det var på tiden! =P

Nä, men vad skönt det måste kännas att det börjar funka iaf så du slipper oroa dig för det =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0