Snöoväder?
Är det bara jag som längtar till våren nu?
Bar backe, mindre kläder, blommor som börjar titta fram i diken, värme, vårkänslor, behöver jag fortsätta? ;)

Här öser snön ned..vi kan inte ens gå ut nu. Jag och Oliwer skulle hämta hem barnen förut, det tog 10 minuter att komma ungefär 10 meter. En granne gick förbi och konstaterade detsamma som mig.."Det där kommer aldrig att gå!" sa hon..och jag hade insett samma sak. Vagnen såg ut som en snöplog, hela underredet fullt av snö!
Varför plogar dom inte?

Jag fick ringa Alex på jobbet och be honom hämta hem barnen. Sedan ringa till dagis och be dom säga åt barnen att klä sig för pappa hämtar hem dom. Omständigt..det är vad det är.

Mindre snö Tack..mer vår.



Publicerad: klockan 18:06:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0