Morgonstund har Guld i Mun(d)?
God Morgon!
Klev upp klockan 7 med "Mini" och trots att vi kom i säng i tid igår (egentligen inte men tidigare än vanligt) så är jag trött. Huvudet värker som bara den. Jag är inne i en trött-fas nu tror jag MEN jag kom upp. ;) Satte igång med tvätten..har nämligen tvätt-tid nu på morgonen och man får nog passa på då det finns tid.

Endast jag och Oliwer vaken..Alex var vaken tillräckligt länge för att bära ned tvätten åt mig sedan somnade han om. :) Så när tvätten är klar då ska jag ta en powernap! Skönt.

Dags att väcka barnen och ge frukost..har försökt väcka dom redan men det gick sådär. Trötta allihopa här tror jag. Ska se om jag hinner sticka Adrian i fingret innan han vaknar, så slipper han känna den gången, han brukar kunna sova så hårt när han är trött.  



Publicerad: klockan 08:14:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:50:24.
Postat av: linn foto&photoshop
Svar: Tack så jättemycket för att du röstade på mig! :D

tack, din blogg är också fin!



kram!
Postad: klockan 13:31:28.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Hej Johanna! du har nåt att hämta hos mej! :) FINA bilder på dina barn. KRAM
Postad: klockan 18:43:24.
Postat av: Fröken M
Som vanligt helt ljuvliga bilder !! Kram
Postad: klockan 20:06:32.
Postat av: Cissi
Härliga bilder och tänkvärda ord. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0