Tröttöga..
Jag är sjukt trött idag och sitter och bannar mig själv lite just nu eftersom jag var uppe på tok för länge igår. Och vad händer inatt, Jo Oliwer sov hela natten, han vaknade inte en enda gång! Han sov till strax efter 9, men då var jag redan uppe med Adrian och Tindra.

Vet inte vad vi ska hitta på idag, tänkte försöka hinna att tvätta, men får se om jag orkar det idag. Vårat hem börjar arta sig och blir mer och mer likt ett hem. ;) Det är det där roliga småpysslandet kvar nu, sätta upp lite tavlor och sånt.
Det har aldrig tidigare tagit sån tid för oss att komma i ordning på ett ställe. Men det är inte det lättaste heller med småbarn. ;)

Jag bjuder på en titt i vårt köksfönster..



Publicerad: klockan 10:38:37.
Arkiverad under: Inredning

Kommentarer
Postad: klockan 11:16:16.
Postat av: Linn - Foto(shop)bloggen
Hej! Jättefin blogg! :D



Skulle jag kunna be dig om en liten tjänst som skulle betyda SÅ mycket för mig? Jag är med i en tävling där man kan vinna en systemkamera. Skulle du kunna gå in och rösta på mitt bidrag här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Linn+Johansson



Tack på förhand. Det skulle betyda så mycket!

P.s Om du är med i någon tävling så let me know! Jag kan rösta på dig då :)
Postad: klockan 13:32:38.
Postat av: MammaMaria
Jättefint ni har :) Du har bra smak :D



Kram
Postad: klockan 19:04:45.
Postat av: Fröken M
Jätte fint och hemtrevligt ! =)
Postad: klockan 08:15:25.
Postat av: Fröken M
Tack va gullig du är ! Viggo blir 4 månaderom en vecka ( 5 aug ) så nu händer det mycke i hans utveckling =) Ha en toppen dag och kika gärna förbi igen ! kram
Postad: klockan 15:05:47.
Postat av: Johanna - mamma till Leia
va fint ni ser ut att ha! gillar hjärtana i krukorna :)
Postad: klockan 20:51:13.
Postat av: £lli£
Å så fint! ljust och frächt.

Hoppas ni har det bra?

Varma kramar.<3
Postad: klockan 21:42:44.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Tänk att man aldrig kan lägga sej i tid om kvällarna, man vet ju att man får ångra det dagen efter. Menmen...man vill ju gärna ha vuxentid också. :)



Vad fint du har i köket! Gillar din hissgardin!

KRAM från en annan trött mamma...som borde lägga sej. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0