Här har vi prinsen med helt knäppa kvällsr...

imag0650 (MMS)

Här har vi prinsen med helt knäppa kvällsrutiner, han somnar ca 19 för att sedan vakna vid 23 och är då vaken till 24-01 där nånstans. Sedan sover han men vaknar 1-2 ggr för mat. Morgonen varierar, ibland vaknar han 8 och ibland sover jag till 12. Hade dom två andra sötnötarna gått på dagis fortfarande så hade jag lätt kunnat sova ikapp..men dom är hemma och det är så mysigt. Snart har pappan semester också, skönt! Vad gör ni till midsommar? Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på?! :)



Publicerad: klockan 12:14:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:51:17.
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet
Men prinsen är riktigt glad i alla fall! :)

Sådär konstiga rutiner hade Betty och hennes storebrorsor en period också...som tur är så brukar det ju inte vara så långvarigt! :) Men jobbigt när man bara vill soooova själv.



Önskar dej och din familj en riktigt fin MIDSOMMAR!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0