Gårdagen.
Igår bestämdes det ganska sent att jag skulle iväg till Ö-vik och kolla på J18 (Julian, Alex lillebror spelar). Kramfors mötte Modo och det är spel om slutspelet nu..spännande! Jag och barnen hade inget för oss och maken skulle åka iväg till några kompisar och spela och dricka några öl. Så vi åkte upp, plockade upp Svärmor och for vidare.

Dom förlorade tyvärr matchen. Så nu håller vi tummarna på fredag då det är sista avgörande.

På vägen hem blev det knivigare.. barnen somnade bak som tur var och vi skulle försöka hitta hem igen. Det var mörkt och vi for helt enkelt vilse. Och som vanligt så satt vi båda och skrattade så vi hade ont i magen. Blir alltid nåt tok! :-D Till slut hittade vi rätt och jag kunde släppa av svärmor hemma och fara vidare.

Hämtade upp gubben och kom hem vid 1 tiden inatt..trött idag. Men jag är glad över att barnen fick sova bra iaf. Det är ganska mysigt att åka iväg med tre goa ungar...en liten roadtrip! ;) Lite bökigt blir det såklart när det ska till insulin och mattider men det löser sig alltid. Hans blodsocker låg superbra igår, sånt gör mig så glad!! :)

Publicerad: klockan 09:50:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:42:53.
Postat av: Anonym
Hahaha..blir så full i skratt när jag tänker på igår.Hur tusan kunde vi komma ut från Nora? Haahaha..

Ja,nåt lokalsinne har ja definitivt inte. :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0