Idag har...
0-5547ce65b9be7e1a829fd224e425800b.png

Kolla varifrån!

Idag har vi varit iväg på klädbytardag, fyndade en hel del. Lillasyster Sara följde med och hjälpte mig med barnen. Sedan for vi till pappa och hälsade på, blev bjuden på lunch och hade en toppendag. Kvällen har varit desto tuffare, Oliwer fick ont i magen och grät länge innan han kom till ro och fick sova. Jag somnade efteråt i ren utmattning på soffan. Vaknade med ett ryck nyss utav Tindra som fått världens skrällhosta. Så hon har fått medicin och jag hoppas hon får sova. Ska lägga mig igen jag oxå. /En trött och sliten 3barnsmor ;)



Publicerad: klockan 23:50:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:29:58.
Postat av: Cissi
Usch det låter inte som någon rolig kväll, hoppas att du fick sova i natt. Och, ja, tänk att det bara är 5 månader sen ni fick veta att Adrian har diabetes - vilken livsomställning. Hoppas att du har fått en bra start på veckan och att ni är friska. Kramar Cissi
Postad: klockan 14:32:17.
Postat av: £lli£
Ush, hostan hägrar även i detta hem! fast mest på kvällen/natten. Hoppas hon kryar på sig!!

Varma Kramar till er<3<3<3
Postad: klockan 16:27:45.
Postat av: carolina
vilken mysig bild! det brukar finnas klädbytar dagar här i västerås med, typ en gång på hösten och en på våren, smart sen när man ska ha overallar och sånt till bebis =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0