Jag och...
0-12c696f2290048f97e9b4f8141e64607.png

Kolla varifrån!

Jag och Oliwer var upp på barnakuten förut, han hade det lite jobbigt med andningen. Ringde sjukhusrådgivningen och dom ville kika på honom. Precis då vi är på väg kräks han och efteråt lät han bättre. Så doktorn tyckte att det lät bra. Idag har jag suttit och funderat mycket. En gammal vän (vi umgås inte numera) hennes kille har blivit mördad. Jag tänker på henne och deras barn. Känner medlidande samtidigt som jag känner hur lycklig jag är som har mina kära kvar i livet. Massa kramar till dig Jenny och din familj.



Publicerad: klockan 01:35:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:12:20.
Postat av: Mia
Uscha... Sånt får en att tänka till och inse hur lyckligt lottad man igentligen är.

Stackars henne och hennes familj. :-(



Såg er i tidningen. Eller rättare sagt era barn!

Så söta! Snacka om att de stora är lika varandra. Iaf på den bilden. :-D
Postad: klockan 09:45:59.
Postat av: Maria
Usch, det låter otäckt!

Det är vid sådana tillfällen man tar sig en extra funderare & vill krama sina nära & kära extra mycket!

Hoppas att Oliwer mår bättre i dag.



Kram Kram
Postad: klockan 15:26:54.
Postat av: Jennie & Grodan
Men stackars Oliwer :( dom är ju så ynkliga då dom är så små. Hoppas han är på bättringsvägen.



Sv: Ja, denna j*a byrå :D vi ställer ner den i soprummet bara. Vi orkar inte med den längre, haha



Vem var det som blev mördad? Mamma ringde & sa att det skett ett mord i sundsvall :( hemskt!
Postad: klockan 15:41:35.
Postat av: Denice- Hampus mamma
mördad? fy vad obehagligt!
Postad: klockan 16:12:44.
Postat av: Jennie & Grodan
Ja absolut,



[email protected]
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0