Lördag.
Vilken härlig dag det varit. Jag har haft sådan energi idag utav solen så jag tog äntligen itu med tvättstugan, rensade och städade ur därinne och är nästan klar. Svårt att hinna klart helt då man har 3 barn som kräver sin uppmärksamhet emellanåt. ;)

Veckan spenderades mestadels hos svärmor med barnen då Alex var på utbildning med jobbet i Sthlm. Vi har fyndat ett skrivbord på second hand som ni ska få se bilder senare, det ska renoveras och göras fint. Sedan ska jag fixa till på övervåningen där datorn står nu så vi slipper den röra det är där nu.

Min kära mor har bränt en hel skiva med låtar om Johanna som jag sitter och lyssnar på..haha..Tack söta mamma! Jag har fått mig en del skratt. ;)

Nu ska jag ta en dusch och sedan åka en sväng till affären. Har inte hunnit det tidigare då vi haft full rulle här hela dagen. Pappa A jobbar helg.



Publicerad: klockan 19:21:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0