Måndag, Ny dag - Nya tag.
Ett sent inlägg såhär på måndagskvällen. I lördags morse kom svärmor, Julian och hans flickvän Natalie och Fredrika hit för att sova över till på söndagen och fira Tindras födelsedag. Det var planen iaf. Men den blev något helt annat.

När dom anlände så drog jag, svärmor och Natalie iväg på "baravaramässan"...Oliwer fick såklart hänga på eftersom jag ammar och vi inte visste hur länge vi skulle bli borta. Men det var riktigt rolig mässa, dom hade lite makeup+naglar, feng shui, seanser och en del annat spännande. Jag gick på en storseans och för första gången fick Mediumet någon "till" mig. Otroligt spännande men jag satt med stora tårar i ögonen.. Det är ett år sedan jag förlorade farmor och det är nästan 4 månader sedan jag förlorade min mormor. 

Vi drog hem vid 17-tiden och köpte med oss Pizza hem. På kvällen var det Earth Hour och vi tände en massa ljus och barnen gjorde charader för oss..när barnen kommit i säng var det vår tur att köra charader. Som vi skrattade!! Hur kul som helst.. Farmor hade ont i magen och på natten fick hon springa och kräkas. Stackarn! 

När vi vaknade på morgonen så var hon inte alls pigg.. vi firade Tindra som fyllde 4 år och försökte hålla oss borta. Jag totalsanerade toaletten och *peppar peppar* än så länge är vi friska. ;) Men vi fick ställa in alla andra besök under gårdagen så att det inte skulle smitta..vi vet inte det kan även vara något hon ätit. 

Tindra fick lite presenter ifrån oss iaf och det bästa verkar ha varit det stora Snövit och dom dvärgarna huset och figurerna till. :) Samt elefanten som mormor virkat, den har hon döpt till Lisa. Ska lägga ut lite bilder förhoppningsvis imorgon.  Och en länk som jag tycker ni ska spana in.

På fredag blir det lite mer firande för Tindra..då ska vi och äta påskmiddag hos min pappa. :)


Bilden är ifrån i somras!

Pssst...jag kommer att slå in och förhoppningsvis skicka era priser imorgon. :)

Publicerad: klockan 23:52:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0