Vilken dag.
Jag och Oliwer tog en lugn förmiddag..pratade och gosade länge i sängen. Lilleman slumrade till mycket korta stunder och jag hann bara "kasta" i mig lite frukost på stående fot. Sedan pratade vi lite till om kärlek. :)

Efter mysstunden var det dags för ett bad, Oliwer njöt. Så när vi var klara somnade han och mamman gjorde sig iordning och sedan gick vi ut på promenad. Vilket härligt väder, lite väl mycket slask bara och dåliga skor för min del. Dom är för platta i sulan så jag får ont i ryggen och slasket gjorde att dom tog in vatten...stora mängder vatten. ;)

Sedan överraskade barnens farmor och faster oss med att komma hit en stund. Mys med sällskap. :) Jag som älskar att hålla på med hår och smink gjorde en hårinpackning på svärmor och sedan sminkade jag henne lite.

Barnen somnade tidigt..vid 20 tiden. Tindra fick kliva upp en sväng och duscha efter en liten olycka?! Är lite orolig för lilla prinsessan våran, är säkert ingen fara men vi måste kolla upp detta.

Nu ska jag lägga mig i tid ikväll.. imorgon är jag och barnen ledig och jag funderar på vad vi ska hitta på då?! Hoppas på fint väder igen.

Publicerad: klockan 21:49:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:14:14.
Postat av: Millah
Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0