Dåligt med energi.
Jag har haft så dåligt med energi på sistonde. Det snurrar på i en väldans fart och jag har inte mått sådär toppenbra, Alex har haft jobb och utbildningar som gjort att jag varit ensam mycket mer, Adrians blodsocker som är som det är, ja det har varit mycket.

Jag behöver dessutom ta och städa igenom huset och garaget och allt men hittar inte energin till att ta itu med allt som måste göras.

Men jag är ändå lycklig, jag är lycklig som har min fina familj!



Publicerad: klockan 22:22:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:37:39.
Postat av: Mia
MAn ska sopa alla måsten under mattan. Ta en dag i taget, och gör lite åt gången.

Lättare sagt än gjort. Men då kommer nog snart energin tillbaka.

ÄVen om det idag blev ett bakslag när man tittade ut genom fönstret och snön bara vräkte ned.
Postad: klockan 18:03:27.
Postat av: Cissi
Åh, jag känner igen mig så mycket! Men otroligt fina foton på er minsta prins. Har du photoshoppat dem?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0