Föräldramöte.
Igår var jag iväg på föräldramöte, sen var jag också. Men men så kan det gå. :) Jag fick iaf bra info och trevligt sällskap utav Mia. :)

Jag blir lite kluven, barnen ifrån vår förskola är så otroligt lugna och det kan jag väl inte påstå att jag tycker dom andra barnen från andra förskolor är. Ja det ska bli spännande att se hur det här ska gå till hösten.

Jag känner en liten gnagande oro i kroppen för Adrian, man vill juh att ens barn ska ha det bra och inte bli retad osv. Ja lite mamma-oro känner jag över allt det nya som komma skall. Nya mattider kommer det bli också, så nu måste vi göra om alla mattider efter skolan då. Kan kännas lite jobbigt faktiskt.

Idag har jag få planer..måste ta itu med huset känner jag. Det behövs röjjas en del och rensas i massor. Jag som tycker det är kul och hålla på med allt sånt i vanliga fall, men nu hittar jag inte energin till det. Eller jag vet att om jag bara kommer igång så kommer den av sig själv, men så blir man avbruten 511 ggr och då är det lätt att man ger upp igen. ;)

Får se om vi hinner en prommis idag. Vore inte så tokigt. :)


Publicerad: klockan 11:52:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:44:57.
Postat av: Emma-Lisa
Men hej rara du! Hur är det med dig och familjen? Jo, vi har flyttat ifrån varandra. Han ska ut och resa nu och jag sticker till L.A nu i höst så vi fattade det beslutet att ta ett uppehåll. Vi har varit tillsammans i 7½ år så ett litet break mår nog bara vårat förhållande bra av. Bättre nu än senare när man kanske hunnit bilda familj. Är det meningen, kommer vi hitta tillbaka till varandra vill jag tro :)



Många kramar och kärlek till dig, vännen!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0