Lilleman vänder sig på magen mest hela tid...

imag0528 (MMS)

Lilleman vänder sig på magen mest hela tiden, varken jag eller hans far gillar detta så vi är och kollar och vänder honom så fort vi kan. Kanske är det lugnt att låta dom sova på magen redan nu? Jag gillar det inte riktigt.:) Nu ska jag sova, vilken dag det varit. Full fart från morgon till kväll. Jag har varit ute på powerwalk/joggingrundor både igår och idag. Nu ska extrakilona jobbas bort. Natti natti.



Publicerad: klockan 00:32:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:20:47.
Postat av: Sandra
Kan vara jätte långa köer :O Och det är jätte många som har fått barn i Arboga och som ska ha barn så köerna kommer vara super långa!
Postad: klockan 09:22:53.
Postat av: Sandra
ja extra kilorna vill man nu ha bort :) Går MASSOR varje dag för att få bort dom ;) Men tyvärr kan jag inte springa, tror inte jag får just nu heller för den delen :( När man är ute och går i rask takt kan man känna att benen vill jogga lite :P
Postad: klockan 11:06:53.
Postat av: Mia
Vad du är duktig som motionerar. Själv har jag varit lat några dagar nu. Måste ta tag i det igen.

Men man vill inte köra för hårt heller så länge man ammar.

Ammar du fortfarande din prins?
Postad: klockan 12:05:47.
Postat av: £lli£
Duktiga fina du!!

ammar du än? själv kör jag på fast lugnt nu.

Men bikini 2010 kommer inte på frågan endå haha,

kanske 2011 hehe... Tur det finns badshorts;)



Våran lilla har oxå vänt sig ett par gr men hon ligger

på sidan, vet hur orolig man blir när de snurar över!

men det är nog ingen fara, han tycker nog det är gott

att ligga på lille magen! KRAM KRAM!!<3
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0