Mycket som händer.
Det är mycket som händer hos oss just nu och jag vill inte avslöja riktigt vad förrän allt är helt klart. Men det är mycket därför jag inte skrivit i bloggen på länge, det har helt enkelt stulit mycket energi av mig och vi har fått slita en del för att hinna klart. Men som sagt, så småningom kommer jag skriva vad det handlar om här i bloggen.

Oliwer blir allt större och större, min fina lilla bebis, jag pratar "allvar" med honom på dagarna och säger att han gärna får vara liten ett tag. Men han lyssnar inte utan lär sig det ena efter det andra i en rasande fart. ;) Och nu har vi börjat med smakisar, han är jätteintresserad och äter glupskt, trots att det bara är en tesked ännu. Banangröt är det första vi testat.

Tindra är en liten prinsessa som alltid och alltid helmysig, hon pussas och kramas gärna med oss alla. Så himla mysig liten tjej vi fått. Vi håller på att kollar upp henne då hon ibland får ont i magen på kvällarna, så nu utreds det för fullt.

Adrian min stora prins, där rullar allt på som vanligt. Blodsockret är fortfarande på tok för högt nästan jämt men med hjälp av hans Diabetesdoktor och sköterska håller vi nu på att kämpa med detta. Det ska bli bra, det måste det bli. Det känns helt sjukt att min "lilla" kille snart börjar skolan, vart tog tiden vägen? 

Vi är inbjuden på många "event" nu under maj..så det är full rulle hela tiden här. :) 


 

Publicerad: klockan 14:28:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:00:15.
Postat av: sara - mamma till wilda
Nu blev jag super duper nyfiken""
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0